Wij zijn erg trots dat de Cedeo-erkenning voor onze opleidingen weer met 2 jaar verlengd is. Onze klanten zijn zeer tevreden over onze opleidingen. Als eindoordeel hebben we een 9,5 gekregen!
Schulinck Opleidingen
Schulinck Opleidingen hecht veel waarde aan de kwaliteit van de opleidingen. Wij besteden hier veel zorg en aandacht aan en het is fijn om te lezen dat dit ook gewaardeerd wordt door onze cursisten.
Uiteraard stellen wij hoge eisen aan onze trainers. Wij vinden het belangrijk dat zij inhoudsdeskundig zijn en over voldoende praktijkervaring beschikken. Een uitgebreid intakegesprek vormt een belangrijke start bij een incompany training, daarnaast meten wij de tevredenheid middels tussentijdse- en eindevaluaties. Evaluaties worden altijd nauwgezet geanalyseerd en besproken. Waar nodig ondernemen wij actie.
Reacties van onze cursisten
Cedeo heeft diverse cursisten geïnterviewd. Alle geïnterviewden zijn tevreden tot zeer tevreden over de opleidingen en samenwerking in totaal. Enkele reacties:
- Schulinck Opleidingen blijkt goed in staat ‘taaie’ juridische stof praktisch hanteerbaar te maken voor professionals.
- Schulinck Opleidingen is erg flexibel ze communiceerden snel en adequaat.
- De dag was een voortdurende afwisseling tussen theorie, praktijkvoorbeelden en casussen die deelnemers inbrachten.
- Wij ontvingen een syllabus met slides, factsheets en casussen. Die gebruik ik nog wekelijks.
- Ik heb meerdere cursussen van Schulinck Opleidingen gevolgd en ik vind hun vakdocenten er bovenuit steken in vergelijking met andere opleiders.
- Het zit gewoon heel goed in elkaar. Een soepele inschrijving, een goede opbouw en sterke docenten.
Cedeo
Cedeo bestaat sinds 1980 en is een initiatief van HR-managers bij de grootste bedrijven en instellingen van Nederland, gesteund door het ministerie van Economische Zaken. Door het uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek geeft het Cedeo inzicht in de kwaliteit van de bedrijfsopleidingen. Vanuit de website van Cedeo wordt ook aangegeven dat steeds meer inkopers van opleidingen uitsluitend kiezen uit aanbieders die Cedeo-erkend zijn. Dat geeft ze de garantie dat minimaal 80 procent van hun klanten ‘tevreden tot zeer tevreden’ is over de kwaliteit en de dienstverlening. Daarnaast hebben ze de zekerheid dat deze beoordeling actueel is. Want om hun Cedeo-erkenning te behouden moeten aanbieders elke twee jaar een nieuw klanttevredenheids-onderzoek afsluiten met een positief resultaat. De Cedeo-erkenning staat dus gelijk aan een krachtige aanbeveling door collega-inkopers.