De aanvraag levensonderhoud is een belangrijke aanvraag binnen iedere gemeente. Jaarlijks komen er vele aanvragen binnen. Het merendeel van gemeenten maakt hiervoor nog gebruik van een papieren formulier.
Behalve dat dit formulier veel vragen bevat die voor de aanvrager niet relevant zijn, kost het verwerken ervan en het controleren van alle gegevens veel tijd en dus geld. Een online omgeving met een aanvraagformulier levensonderhoud kan dit proces, van de aanvraag tot de afhandeling, voor u digitaliseren. Hierbij behoudt u zelf de hele tijd de regie. U kunt er voor kiezen om eventueel automatisch te beschikken.
Maak het uzelf makkelijk:
- Digitale aanvraag levensonderhoud met gebruik van DigiD
- Aanvraag kan inclusief verwerking lokaal beleid
- Controle op voorliggende voorzieningen
- Integratie fraudeprofielen ter ondersteuning beoordeling aanvraag
…en automatiseer:
- Automatisch vooraf ingevulde persoonsgegevens
- Automatisch aanmaken van werkproces in backoffice
- Automatisch beoordelen aanvraag mogelijk
- Automatisch genereren van documenten, voor burgers en intern gebruik
Infographic Digitale Aanvraag Levensonderhoud
Welke gegevens kan uw gemeente ontvangen bij een digitale aanvraag levensonderhoud met Schulinck In-Form? Bekijk de infographic hieronder of klik hier voor de PDF.
Bekijk de demovideo
Wilt u zelf eens zien wat Schulinck In-Form voor u kan betekenen? Bekijk de demovideo waarin u ziet hoe de slimme formulieren van Schulinck In-Form werken:
Bekijk de Schulinck In-Form demo video
Of neem voor meer informatie contact op met een van onze medewerkers:
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van het digitale aanvraagformulier levensonderhoud?
Neem contact op met de accountmanager in jouw regio of stel een vraag aan de configuratie consulent: